21 March 2015

Михајло


1 comment:

  1. Живим на Мадагаскару (Источна Африка) и вреди живети сада угодно за себе и своју породицу и заиста никада у животу нисам видео толико доброту која ми се указала, јер сам озбиљно пролазио кроз проблем као што је мој син стравична несрећа је трајала две недеље, а лекари наводе да мора да се подвргне деликатној операцији да би могао поново да хода, а ја нисам могао да платим рачуне, тада је ваша операција отишла у банку да ме позајми и одбије рекавши да имам без кредитне картице, одатле сам отрчао до оца и он није могао да ми помогне, а онда када сам прегледавао иахоо одговоре и наишао на зајмодавца, г. Бењамин Бреил Лее, који нуди зајмове по приступачним каматама, нисам имао избора али да бих покушао, и зачудо, све је било као у сну, добио сам зајам од 110.000,00 долара да платим операцију свог сина, а затим себи набавим удобан посао који ће ми такође помоћи. Захваљујем Богу да је данас добро и да можете ходати и да радите, а терет је толико дужи на мени више и можемо се добро хранити и моја породица је данас срећна и рекао сам себи да ћу гласно туговати у свету чуда Божјег ми преко овог Бога који се плаши зајмодавца г. Бењамин Бреил Лее и саветовао бих свакога ко заиста и озбиљно треба зајам да контактира овог богобојазног човека на
    ...... 247officedept@gmail.com преко .. и желим да се сви помолите за овог човека или да ћаскате са њим и на ВхатсАпп-у + 1-989-394-3740.
    Хвала вам

    ReplyDelete